Multi nu cunosc exact conceputul de PR sau multi  il confunda. Rolul agentiei de PR  este de a lucra cu clientii pentru a le facilita accesul la mai multe cai de comunicare, mai ales in contextul actual, cand tehnologia, globalizarea si social media permit oricui sa creeze si sa difuzeze (tot oricui) mesaje din ce in ce mai putin controlabile. O agentie de PR ajuta clientii sa utilizeze instrumentele traditionale de comunicare si sa le integreze in strategiile lor de comunicare cu cele abia aparute in ultimii ani. Agentia de PR pune in aplicare campanii de PR,creand continut , promovandu-l si controland intreaga implementare pentru a vedea ce va trebui schimbat si ce nu .

O agentie de PR serioasa este orientata spre rezultate si are grija de modul in care este cheltuit bugetul clientului. O agentie de PR performanta stie cum trebuie transmis un mesaj astfel incat sa fie interesant in primul rand pentru ziaristi si bloggeri- daca ei nu il considera interesant, atunci nu va fi preluat si publicat, asa incat la publicul tinat nu va ma ajunge nicio informatie…

Ca si categorii principale de servicii pe care le gasesti la o agentie PR: comunicarea cu presa, comunicarea interna, comunicarea de criza, comunicarea cu actionarii, comunicarea cu partenerii de afaceri etc.

In concluzie, o agentie de PR te ajuta sa comunici cu fiecare public tinta, intr-un mod specific: cu proprii angajati, cu ziaristii, cu clientii, cu partenerii de afaceri (furnizori, intermediari, banci etc), cu actionarii (mai ales daca firma e listata la bursa) etc.

De admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *