Ajungi la restaurant din ideea de a face o comanda rapida. Insa un meniu bogat si o strategie bune pusa la punct te fac in cele din urma sa fii mai dornic de anumite comenzi decat ai fi crezut. Esti oarecum pacalit insa ce mai conteaza cand la mijloc sta satisfactia papilelor tale gustative?

Din sirul de metode la care se apeleaza pentru a convinge clientii sa consume mai mult se numara:

  1. Mancarea oferita in portii diferite. O pizza poate fi mica, medie, mare. Si cum nu stii ce ar putea insemna ca si proportie varianta medie alegi ceva mai mult din ideea de a te satura, adica cea mare. Este o varianta destul de buna cand se incearca vanzarea de cat mai multa mancare.
  2. Coltul din dreapta sus este cel mai vizibil, mereu pe ceea ce pui ochii asa ca aceasta zona este corelata cel mai adesea cu mancarurile ce ei le doresc a fi in prim plan.
  3. Starea pe care o ai conteaza si ea caci altfel nu ai avea aceeasi placere de a lua masa in acel loc sau nu ai avea rabdarea necesara in acest sens. Asa ca muzica buna face totul. Si daca mai exista si o racoare specifica cand afara te topesti pe picioare mai ca nu ai mai pleca din acel loc.
  4. Nu numai din ideea de a te face sa cumperi ce e mai scump vor apela la diverse trucuri ci si cand vine vorba de mancare in general, de orice fel si orice pret. Asa se face ca printr-o nota comparativa prefera sa iti arate care sunt cele mai scumpe preturi pentru ca tu sa alegi alternativa mai ieftina. Dar tot in oferta lor.
  5. Oferta zilei este de cele mai multe ori mancarea de baza. Fie ca au facut o cantitate mare, evita sa arunce, sa se strice pana la final de program fie ca este vorba de ingredientele de care dispun in acea parte a zilei vor veni cu super oferte care incanta de cele mai multe ori.

De admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *