Detaliile publicitatii prin flyere

Detaliile publicitatii prin flyere

Lumea trebuie sa stie de tine; publicul trebuie sa stie atat despre existenta ta cat si sa aiba interes pentru a alege ceea ce oferi. Asa ca indiferent de modalitatea pe care o preferi trebuie sa tii cont de orice forma de promovare.

Cu ajutorul unor flyere poti sa iti faci cunoscuta ofera. Doar ca trebuie sa le distribui. In aceasta varianta printata se implica cu mult mai multe avantaje decat ai crede. Si pana sa le alegi trebuie sa tii cont ca ai nevoie sa atragi atentia asupra lor. Sunt numerosi altii care vor alege aceasta metoda asa ca tu trebuie sa depasesti competitia.

Culoare, text, font

Trebuie sa te asiguri ca acel flyer nu va fi aruncat la primul cos de gunoi. In marea lor majoritate flyerele sunt oarecum monotone in culori asa ca iesi din zona de confort si mizeaza pe mai mult decat o simpla fotografie. Acele acel stil bold pentru a scoate in evidenta anumite detalii; nu te banaliza cu un background de un galben pal cu un text negru. Incearca si altceva.

Vino cu idei creative. De fapt modalitatea prin care poti sa atragi atentia este tocmai partea de creativitate. Spre exemplu daca flyerul este cu si despre baby sitters opteaza pentru un text in forma de bebelus sau poate chiar forma in sine a pliantului.

Un alt aspect la fel de important este legat de prea multa informatie. Asa ca foloseste spatiul pe care  il ai pentru a pune pe hartie o imagine atragatoare si nu pentru a umple pur si simplu cu text. Ideea de baza este ca cititorul sa fie implicat intr-o actiune pana cand sa citeasca o anumita informatie si sa fim sinceri pana la urma isi vor aminti mai degraba ceva ce nu au mai vazut, un design al unui flyer aparte. Fa-l sa se roteasca pana sa fie deschis, pana cand informatia sa fie gasita.

Acelasi principiu se aplica si in cazul formelor, sa nu fie regula clasicului. Desigur, aici totul tine de o stransa legatura cu design-ul insa ideea de baza este aceeasi, de a merge pe o idee mai putin comuna.

Foloseste elemente grafice ca imaginile si coloanele cu imagini si text. Foloseste elemente unice si total distinctive mai ales pentru ca flyerele sa fie unice si sa capteze atentia. Nu ti-ai dori sa ai parte de o risipa si de bani si de hartie asa ca alege totul cu un stil aparte. Si tinand cont ca acestea sunt o forma de a creste sansele de vanzare pentru afacerea ta procentul de conversie intre flyere, investitie si cati clienti se vor interesa de tine se va vedea si din modul in care ai reusit sa captezi atenita publicului. Defineste mai intai ceea ce esti, ceea ce oferi si mai apoi defineste flyerele care sa te reprezinte.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *