Secretul cumparaturilor- cum se influenteaza piata de consum

Secretul cumparaturilor- cum se influenteaza piata de consum

Cu totii am patit cel putin o data sa cheltuim peste masura cand intentia de acasa era cu totul alta. Stii vorba aceea,socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. De “vina” ar putea fi si experienta in sine pe care o ai la cumparaturi, intr-un magazin. Chiar si cosul in sine joaca un rol important.

Secretele supermarket-urilor. Studiile arata ca printre altele secretele de manipulare intr-o oarecare masura inseamna mici detalii care sa faca o mare diferenta. Spre exemplu marile magazine opteaza pentru roti pentru carucioare de o calitate superioara. Ti se prea poate prea banal insa de fapt acest lucru conteaza extrem de mult. Ce inseamna asta. Un carucior pentru supermarket este cel care ar trebuie sa mearga usor, lin si fara probleme. Imagineaza-ti ce inseamna sa impingi un carucior destul de mare si sa obosesti din aceasta cauza; este cert ca ulterior iti vei dori sa inchei cat mai repede sesiunea de cumparaturi.

Incaseaza socuri, reduce din senzatiile de vibratii pe care le poti avea cand impingi caruciorul si per total acele roti sunt necesare a fi si rezistente. Asadar, mizand pe ideea aceasta, pe nevoia de a alege din clasa celor superioare si mai cu seama pentru ca rezistenta acestora scuteste de investitii repetate rotile sunt doar o mica parte dintr-o intreaga strategie. Nu lasa urme greu de scos de pe orice tip de podea. Aici tine mai mult de modul in care se pastreaza imaginea insa sa fim sinceri nu am pasi intr-un magazin in care curatenia nu se pastreaza. Avantajul lor de asemenea este sa aleaga pentru carucioarele din dotare roti care sa se foloseasca usor in orice conditii, cu trecere la diverse tipuri de suprafete, de la clasicile placi de ceramica si pana la parchet poate, depinzand de magazinul in cauza.

Carucioarele pentru supermarket-uri sunt de asemenea usor mai mari. Poate ca nu iti dai seama de asta insa din ideea ca a incapea mai multe in ele se pare ca ideea de baza este sa te faca convins ca inca nu ai cumparat suficient de multe daca nu l-ai umplut. Si asa ajungi sa cumperi mai mult decat initial credeai ca vei face.

Mai mult decat atat, se pare ca in timp ce te plimbi prin magazin, prin raioanele acestuia mirosurile si modul in care se plaseaza produsele pe rafturi reprezinta de asemenea o modalitate prin care sa fii atras sa cumperi mai mult. Ori daca nu ai un carucior usor de tras dupa tine este cert ca nu vei mai fi atent la toate produsele. Spre exemplu se crede ca acele produse care au un ambalaj transparent sunt cu mai multe sanse de a fi alese pentru ca ti se pare apetisante din start si deja te si imaginezi savurandu-l.

Una peste alta, dincolo de banalitatea cazului se pare ca se afla de fapt o intreaga strategie si o poveste complexa. Insa nu te-ai gandit niciodata la asa ceva.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *