Tonul potrivit la locul de munca

La locul de munca lucrurile mnu merg mereu pe o linie de plutire asa cum ne-am dori. Asta insa nu ne da dreptul sa facem scenete si sa aruncam vina in stanga si in dreapta. De fapt ca mai in toate cazurile in general in viata tine de lista de responsabilitati si de drepturi in egala masura. Insa si tonul face muzica astfel ca ar trebui sa ai grija ce spui.

Din lista de aspecte care nu suna prea bine se numara:

  • Nu este corect. Deja suna a copil care se plange. Poate ca in egala masura nimic nu este corect in viata si tocmai asta este ideea, de a te adapta sau de a actiona asa cum se cuvine.
  • Nu este problema ta? De vreme ce esti intrebat despre un anumit lucru este cert faptul ca esti in aceeasi oala cu ceilalti. Trebuie sa ai o parere fie de bine fie de rau insa nu sa arati ca esti ignorant fata de ceea ce se intampla in jurul tau.
  • Vei incerca, poate poate se concretizeaza ceva. De fapt se  asteapta de la tine mai mult decat vointa. Pe principiul fapte nu vorbe sa iei ca tare situatia data si sa spui voi face este demonstratia clara ca te implici.
  • Spunand ca este imposibil un lucru nu faci altceva decat sa arati ca te impotmolesti pe drum. Nimic nu este imposibil, totul are o solutie astfel ca mai degraba tonul tau ar trebui sa fie cel bland care spune ca inca nu ai gasit o solutie.
  • Lipsa de timp, cu care de altfel ne confruntam cu totii. O astfel de afirmatie este dura desi poate nu pare.

Ori daca nimic parca nu suna bine cel mai potrivit este sa fii sincer si corect. Cand se ivesc situatii ce te trag la raspundere inseamna ca undeva ai gresit cu siguranta. Asta iti va da de gandit sa nu adopti un ton revoltator ci sa te gandesti ce s-a intamplat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *